Nog 2 weken!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Wies Frijters - WaarBenJij.nu Nog 2 weken!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Wies Frijters - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken!!

Door: wiesfrijters

Blijf op de hoogte en volg Wies

24 Juni 2012 | Nederland, Tilburg

Precies over 2 weken ben ik geland in Nairobi en zal ik kennis maken met de lieve kinderen in Upendo Children's Centre in Nyeri, iets ten noorden van Nairobi.

Nog een weekje werken in Tilburg, daarna de klas in orde maken voor volgend schooljaar om me vervolgens te richten op mijn reis.
Mijn nieuwe paspoort is al opgehaald, de malariapillen liggen klaar, eigenlijk kan ik al vertrekken!!

De kinderen van basisschool de Lochtenbergh in Tilburg hebben al 200 euro opgehaald voor het weeshuis in Nyeri. En dat zijn heel veel lege flessen! Dankjewel! Nog meer sponsorgeld is natuurlijk welkom en zal uiteraard goed besteed worden in Kenia! Stuur me even een berichtje op wies_frijters@hotmail.com als je een klein bedrag wil schenken.

Als je je aanmeld om me te volgen, krijg je een mailje als ik een nieuw reisverslag of foto's heb geplaatst.

Voor een voorproefje van mijn verblijf en foto's van de kids kun je kijken op: http://www.upendocentre.org/start

Liefs Wies

• 26 Juni 2012 - 13:40

Astrid:

wat een heerlijk avontuur, Wies!
    ik ga je helemaal volgen....

• 29 Juni 2012 - 08:47

Carolien :

Hee Wies,

Over 8 dagen ga je vertrekken..spannend! Heel veel plezier. Ik ga je volgen :)

Groetjes, Carolien

• 29 Juni 2012 - 10:20

Geertje:

Wat een indrukwekkende trip gaat dat worden lieve Wies.....ben benieuwd naar je verhalen!! Maak er iets onvergetelijks van!!

• 05 Juli 2012 - 09:52

Marijke:

Alvast heel veel plezier lieverd!!!

• 08 Juli 2012 - 13:31

Helen:

Bedankt voor je smsje, dat je veilig aangekomen bent.
    Veel succes en plezier en vooral ook proberen te genieten!! xxxx mama

• 09 Juli 2012 - 12:57

Marga:

Dag Wies,
    Ik ga je website volgen. Knap van je!
    Maak er een onvergetelijke tijd van,

liefs Marga